Post by nobciatoreno on Feb 9, 2022 0:41:12 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hit Master 3D - Knife Assassin ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hit Master 3D - Knife Assassin IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ Hit Master 3D - Knife Assassin 2022 version ▞▞▞
Det begynte bra, så hver gang jeg prøvde å komme inn i det, gikk det tilbake til skjermen min
Nivåer er utrolig repeterende. Du vil se langt flere annonser enn du får for å spille det (repetitive) spillet. Ikke verdt det i det hele tatt.
Templar Assassin (DOTA 2). Skapt av Tom ... Wolfenstein 3D [Singleplayer]. Skapt av Yev ... Toy Knife (Undertale).
Hit Master 3D - Knife Assassin Action blh
Vennligst endre det nivået. Alle nivåer er stort sett like og enkle og ikke vanskelige.
Det er veldig fint spill, men for enkelt og for mange annonser
Dette spillet er så ez, men gameplayet er (✿^‿^) grafikken er fryktelig, men spillet er ikke så ille btw
Det er et veldig bra spill, men det er for mange annonser. Jeg ville gitt den 4 stjerner hvis det var færre annonser
Fint spill, men blir ikke vanskeligere selv etter nivå 100.
Jeg likte virkelig dette spillet, jeg takker for at du svarte på tilbakemeldingene jeg tidligere ga. Men jeg er på nivå 2470 og det har bare spilt det i 19 eller 20 timer, og jeg blir ganske lei av det fordi jeg kommer til slutten der jeg skal beseire den store sjefen, ellers ville helikopteret ha deg og det fryser og må starte på nytt, men 2470 nivåer jeg gir deg tommelen opp, og hvis jeg kunne gi deg mer enn fem stjerner for dette spillet var det morsomt, jeg ble bare lei for å være ærlig
Jeg savner aldri at jeg er en proff i alle spill blant oss på den tiden, men jeg spiller ikke mange spill på telefonen eller datamaskinen min, og jeg har problemer med annonser, og slå deretter av Wi-Fi.
Ord Hunder Nivå 451 - PÅ KJØKKENET - Game Solver
I, The One - Fun Fighting Game Akční phgw
Dette er et morsomt spill, men for enkelt. Kan dere legge til en meny.
Fint spill, men trenger vanskeligere nivåer🙏🙏🙏
Ditt standard "3D"-spill fylt med legger til at gameplayet faktisk ikke er forferdelig
Også, FOR mange annonser! Grådige utviklere! Jeg kan ikke engang få en ekte følelse av spillet for å se om jeg liker det! AVINSTALLERER!!
Jeg ville gitt denne appen flere stjerner, men den er egentlig veldig kjedelig fordi den virker som den er ment for 5 åringer at den er så jævla lett og jeg prøvde å fortsette å spille den fordi jeg trodde den ville bli vanskeligere, men den ble ikke vanskeligere og selv om det blir vanskeligere du må bruke mye tid på det før du kommer noe over nivået til en 7 åring
Jeg elsker dette spillet, men er litt skuffet fordi hvert nivå er så enkelt skulle ønske du kunne gjøre det mer utfordrende
Fryktelig. Spillet er bare morsomt i 5 minutter Pluss at det er annonser etter HVERT nivå som er altfor mye. Og når du låser opp våpen ved å gå opp i nivå, gjett hva, en annen annonse
Dette spillet skuffer meg litt fordi spillet fortsetter og går til samme nivå når jeg kommer til nivå 60--75 Det fortsetter å gå Dette spillet stinker litt, men jeg gir fortsatt 2 stjerner fordi det fortsatt er et bra spill
Veldig bra spill. Grafikk. Og karakteren drevet av det selv. Jeg elsker det. Det eneste du må fjerne annonsene.
Dette spillet har annonser, men de fleste er ikke på hele 30 sekunder, noen er 5 og 15. Spillet er bra og ingen kjøp i spillet. Absolutt anbefale
Tilfredsstillende i ca 5 minutter til det er flere annonser enn gameplay. Spill med lav innsats som forventet.
Hyggelig morsomt å ta ut skurker og veldig tilfredsstillende også .. pluss at du kan få ut litt frustrasjoner etter en hard dag .. noen ganger bruker jeg ekstra kast bare for å se hva som ville skje .. den mørke siden av meg lol
Krasjet før andre nivå og jeg hadde en annonse som var lengre enn det jeg fikk spille.
Det er et veldig bra spill, det er bare litt for enkelt hvis du kunne endre at det ville vært kjempebra thx #fortsatt et bra spill
Skytespill
Ville vært bedre hvis det ikke hadde samme scenario hver eneste gang
Jeg har aldri hatt problemer med dette spillet før nå, det er et bra spill, men jeg gir 2 stjerner siden det alltid krasjer.
Spillet var morsomt og enkelt, men ble litt repeterende. I det siste når jeg prøver å starte den, krasjer den telefonen min.
Spillet var kjempemorsomt og jeg likte det veldig godt...og så sluttet det bare å fungere. Vil ikke engang laste opp etter utallige forfriskende.
Jeg likte alt med spillet, men grafikken sugd og det er også mange tillegg. Som alle freakin-nivåer spiller en add etterpå. Jeg forstår at gratisapper trenger tillegg, men virkelig? Trenger du virkelig å spille et tillegg etter hvert nivå? Derfor ble jeg sur og slettet den. Som at hvis jeg skal tåle så mange tillegg for å spille et spill, bør det være et jævla bra spill, og dette var det virkelig ikke. Endre det og grafikken og jeg ville gitt deg en 5-stjerners anmeldelse, men nå er du langt unna 5-stjerners
Hit Master 3D - Knife Assassin Action blh
Jeg er på nivå 87 prøver å gå til skip allerede drepte de slemme gutta og spillet vil ikke gå videre til slutten av nivået jeg avinstallerer og reinstallerte nå, det får meg til å starte fra begynnelsen
Det er alt for mange annonser. Du trenger ikke så mange annonser. Den eneste måten du får en bonus på etter å ha sett annonsen er hvis du ser en annonse for en bonus. Etter hvert eneste nivå kommer det en annonse og det er dumt at du ikke trenger så mange annonser. Avinstallerer og spiller aldri igjen.
Jeg synes dette spillet er underholdende, jeg gikk meg vill i en transe bare ved å spille dette, jeg har så mye moro på alle nivåer, det er derfor det får mine 5 stjerner c:
Hit Master 3D - Knife Assassin APK 1.6.4 nedlasting for Android ...
Dette spillet er bra, legg til litt mer håndfarge for bedre vurdering
Jeg elsker hvordan du kaster kniv eller nåler i ansiktet, men det samme med de andre er så kjedelig og på samme nivå
Jeg rangerer 2 fordi jeg liker det og treffer de morsomme delene som nese eller booty, så de må forbedre det. En ting er at vi bør ha begrenset våpenammunisjon, og når jeg fullfører et spill, lastes det alltid inn for annonser, og dette skjer i hvert spill.
Det er alt for mange annonser, og det er kjedelig fordi alt du gjør er å rope eneminene
En annonse etter hvert nivå er irriterende og jeg har bare spilt 4 nivåer. Hvis grensen på annonser ble satt inn, vil jeg anbefale det, men dette spillet er bare annonse etter annonse
Crash hver gang jeg åpner den. Måtte avinstallere og installere på nytt 9 ganger for at det skulle fungere 5 minutter og krasjer etter å ha åpnet det igjen